sâmbătă, 13 iunie 2009

L is the new R


Nu stiu ce se intampla in ziua de azi, dar se pare ca ar trebui sa multumesc mirobolantei mele facultati de istoria medicinii pentru mirobolantele "letopiseturi" stiintifice (datand cam de cand visa Hatieganu sa dea la medicina) pentru ca au fost, sunt si vor ramane totusi una din putinele surse de, sa zicem, ortografie romana din spatiul meu imediat inconjurator. N-am sa inteleg niciodata nevoia ranii pe retina pe care si-o aplica noul val emonoid haifaivist prin tastarea aleatorie a clapelor laptopului.

sau poate ar trebui sa scriu : "noo shteew tze s yntamplah yhn seeua d asy, dal s pale k al tlebuy s multzoo (sau mesk ...doopa plefelyntza) meelobolantey mele fakooltatzy d istolia medytzynee pentlu milobolantele "letopisetzuly" shteentzyFITZE (dtnd km d p vlemea knd vysa Hatzyeganuu s thea la meditzina) pentlu k auh fst, soont shy vol lamanee totushy oona dyn putzeenele soolse the, s sitzem, oltoglafye lomana dyn spatzyool meoo ymedeeat inkonjoolatol. Nam s yntzeleg neetzyodata newoya lanii p letina p kle shy-o apleek noool wal emonoeed hayfayweest plyn tasstalea aleatolye a clapelol laptopuluy."

ecsemplee landom:
(pe astea nu le-am mai chinuit eu):

vleaw sa zambesty
vleaw o plivile felicitha
wai puy :-s
ai o gaurik in kp
sooonth doal un om ...sooonth doal un om tse te iubejte enolm
zcy k plangy bbe :-s
pooosy male male male sa tleak;x
hy zceay dhe me k am poza intunecoase :))
ulatu' mew ;x;x;x;x;x
doal al mew ;x
nuh imi plashe :-w
plea sooopalici ptr bebele mew:-w
tsea my flumy pouja ;x

sper ca iubiteii sa fie in coma diabetica deja si sa nu apuce sa citeasca asta, nu fac misto de nimeni, pur si simplu nu incape in mintea mea inghesuita explicatia curentului NU-NU-(please stop this)ist, dar ce sa mai.....

pOOp la woy,
wa besk pe totzy

2 comentarii:

  1. pe bune ca mi-a luat mult timp sa inteleg asta. prima data m-am gandit: oare asta e o limba? apoi m-am gandit: oare de unde stiu ioana suaheli? ;) concluzie a fost ca seamana cu ceh.
    da. chiar nu inteleg cum reusiti sa violati in acest hal limba voastra frumoasa.
    t p00p. byank.

    RăspundețiȘtergere
  2. Groaznic! I posibil ca intr-un viitor apropiat sa apara mai multe cuvinte cu "k" in dictionaru romanesc(ca doar si asa duce lipsa). Limbajul leet arata mai frumos dar totusi la fel lipsit de sens.

    RăspundețiȘtergere