vineri, 5 iunie 2009

but i still haven't found what i'm looking for....


Ma framanta titlul pe care l-am pus articolului care de fapt nu va fi articol. Pentru ca nu mai scriu nimic la el. Pentru ca numai atat aveam de spus. Pentru ca mai mult nu stiu ce as putea spune. Pentru ca daca as sti, n-ar exista titlul de mai sus. Si nu e protapit acolo doar pentru ca ascult U2 acum. Ascult Me2. Si eu. Nici eu nu am gasit ce caut.

Un comentariu:

  1. gasisem ieri o soseta sub pat pe care o credeam pierduta. mare bucurie! m-a salvat ziua. prima data m-am gandit: how pathetic! apoi am ajuns la concluzie ca totusi e super fain ca ma pot bucura de o chestie mica si inocenta ca si o soseta. asa ca in viitor m-am propus sa fiu si mai dezordonata si n-o sa mai caut nimic ca daca gasesc ceva din intamplare e si mai fain! :D

    RăspundețiȘtergere